05.04.1993.

„Everything will be all right tonight…“, šaputao si mi riječi pjesme koju su pjevali Tina Turner i David Bowie. Plesali smo na sred ulice ko dva prava zaljubljena tetrijeba…

Tako je počelo.
Na današnji dan … prije trinaest godina.

Nauči ti mene da su ljudi bez jedne male doze blesavosti zaista dosadni.
I da ne bih mogla bez tebe… i svega onoga što ti jesi… Ludače.

Volim te.

(ko u pozadini ne čuje muziku, evo mu link za pjesmu Ede Maajke “To mora da je ljubav”)

hasharijasta
Od kakve je koristi poslati čovjeka na Mjesec, ako ne možemo živjeti na Zemlji? I sami sa sobom?

35 komentara

  1. @udvaranje: Hvala. Al’ meni to kratko… 🙂
    @Plava ribica: :))
    @Lavandica: Uh… Izljubi ti mene? A?
    @Miss: I ja tako evo čitav dan… 🙂
    @Zara: Eh, da… Inspiracije za svakakva djela nam ne nedostaje! 😉
    @Tratinčica: 🙂
    @Švedska: Hvala, dušo…
    @Crnac: (zamisli da ti sad klikčem ko tetrijeb…) Hvala, hvala…

Komentariši